INFORMATION OM FRAKT OCH LEVERANS

Beställningsbekräftelse och leveransinformation

När du har slutfört din beställning får du en orderbekräftelse via mail med dina beställningsuppgifter till den e-postadress som du har registrerat hos SnusExpress.se.  Denna leveransbekräftelse innehåller ett spårningsnummer som du kan använda för att enkelt spåra din försändelse online.

Frakt med PostNord

Beställningar hos SnusExpress.se skickas med PostNord där alla beställningar lagda må - fr innan kl. 15  skickas samma dag och anländer därefter inom 1-2 arbetsdagar. Du behöver bara betala för innehållet i din beställning då vi på SnusExpress.se står för frakten på alla dina beställningar, alltså gratis frakt och billigt snus! Beroende på storleken av din leverans kan ditt paket antingen skickas som varubrev eller postpaket. PostNord avgör om din leverans skickas direkt till din brevlåda/dörr eller till närmaste postombud och är ett beslut vi tyvärr inte kan påverka.
Mer information om PostNord och deras leveransuppgifter går att hitta på “PostNord Kundservice”

Spåra din leverans

Efter att du lagt en order kommer du att få en orderbekräftelse som innehåller ditt spårningsnummer. Detta meddelande skickas till den e-post du registrerade dig med så snart din order lämnar vårt lager. Ibland hamnar e-postmeddelandet i skräppostmappen, så ifall du inte får en orderbekräftelse kolla där först och om den inte finns där kontaktar du vår support så hjälper de dig så snart de kan!

Allmänna avvikelser

Det kan finnas tillfällen när vi inte skickar din beställning enligt ovan, till exempel vid tidigare obetald faktura, rödadagar/helgdagar eller när din kreditnivå inte har godkänts.

Vid problem med leverans eller skadade produkter

Om din leverans är skadad eller ofullständig, vänligen kontakta vår kundtjänst direkt via e-post på info@SnusExpress.se med ett foto av skadan. Om du redan vid upphämtning ser att din leverans är skadad, vänligen ta kort på ditt paket innan du öppnar det.